06 października 2011

Witajcie!

To mój drugi blog. Pierwszy poświęcony jest mojej kulinarnej pasji, a teraz przyszedł czas na coś zupełnie innego. Trudno mi na razie sprecyzować o czym będę pisać. Na pewno jak sama nazwa wskazuje o przyjemnościach dnia codziennego, np. o filmach, książkach, kosmetykach. Może też od czasu do czasu o muzyce i ubraniach (choć te ostatnie nie interesują mnie jakoś szczególnie). Z pewnością będę dzieliła się z Wami opiniami na te tematy. Liczę też oczywiście na Wasze opinie i ciekawe dyskusje, bo chciałabym żeby to miejsce było dla Was przyjazne i żebyście pomogli mi je współtworzyć.

Mam nadzieję, że mój blog Was zaciekawi i będzie dla Was miłą i przyjemną lekturą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia