23 grudnia 2011

Wesołych Świąt!

Miałam w planach napisać więcej postów przed świętami, ale jak zwykle mam zaległości. Jako, że lubię piec, zostałam wciągnięta w jeszcze więcej świątecznych przygotowań niż zwykle. Nie będę jednak narzekać, bo Boże Narodzenie, to moje ulubione święto w całym roku. Uwielbiam szukać prezentów i obdarowywać bliskich, zdecydowanie bardziej niż kupować sobie cokolwiek. Po świętach oczywiście wrócę z nowymi wpisami. Mam nadzieję, że nadal ze mną będziecie :)

Prezenty już spakowałam. Jak widać poniżej czekają na udekorowanie choinki. W tym roku nie miałam przyczepianych gotowych kokardek, więc musiałam wykazać się odrobiną kreatywności. Oto efekt:


Wszystkim moim Czytelniczkom i tym, którzy trafili tutaj przez przypadek życzę ciepłych, pogodnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. 

Do przeczytania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia