13 lutego 2012

Alterra anti-age kapsułki pielęgnujące z wyciągiem z orchidei


Kiedy tylko zobaczyłam u Niecierpka te kapsułki, od razu uznałam, że to świetny pomysł na zimową pielęgnację. Szukałam właśnie czegoś co by nie tylko nawilżyło moją skórę, ale też trochę ją natłuściło. Akurat okazało się, że była promocja na te kapsułki w Rossmannie. Kosztowały nieco ponad 4 zł. Od razu kupiłam dwa blistry, żeby zrobić sobie dwutygodniową kurację.



Moja cera:
Sucha z tendencją do błyszczenia się w strefie T i rzadkiego pojawiania się wyprysków. 

Obietnice producenta:
Kapsułki pielęgnujące Alterra zostały opracowane specjalnie z myślą o potrzebach skóry dojrzałej i wymagającej. Wartościowy, intensywnie pielęgnujący olej migdałowy* w połączeniu z olejem z pestek dzikiej róży* oraz olejem z jojoby wyrównują straty spowodowane zmniejszeniem produkcji lipidów skóry. Witamina E* chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników a tym samym przed przedwczesnym starzeniem się skóry, uwarunkowanym działaniem światła. Drogocenny wyciąg z orchidei udoskonala strukturę skóry i rozpieszcza ciepłym , kwiecistym zapachem.

* z kontrolowanej biologicznie uprawy

Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez sylikonów i parafin oraz innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Sposób użycia:
Kapsułki pielęgnacyjne Alterra rozprowadzić równomiernie na oczyszczonej skórze twarzy, szyi i dekoltu, a następnie delikatnie wmasować. Po zastosowaniu ampułki proszę nałożyć krem do codziennej pielęgnacji.

Opakowanie:
Bardzo proste, estetyczne. Znajduje się w nim 7 kapsułek, po 0,38 ml. Jeśli jednak chcecie za każdym razem chować do niego kapsułki, to może pojawić się problem z ich wyciągnięciem (ale to tak na marginesie) :P

Same kapsułki to typowe "rybki", które należy skręcać, aż końcówka się oderwie.

Konsystencja:
W składzie są głównie oleje, więc siłą rzeczy konsystencja również jest oleista i bardzo treściwa. Dlatego trzeba dać jej chwilkę czasu żeby się wchłonęła.

Jedna kapsułka wystarczy spokojnie na całą twarz, szyję i dekolt.

Zapach:
Delikatny, nieco migdałowy.

Skład:
Na zdjęciu poniżej.



Plusy:
  • świetnie nawilżenie i natłuszczenie skóry
  • naturalny skład
  • cena
  • dostępność

Minusy:
  • według mnie brak

Opakowanie: 4,5/5
Zapach: 4/5
Wydajność: 5/5

Ocena końcowa: 5/5
Zdecydowanie są to póki co moje ulubione kapsułki. Tanie (szczególnie w promocji za niecałe 5 zł), o naturalnym składzie i z pewnością idealne w okresie zimowym dla suchej skóry. Jedyne czego nie zauważyłam, to działanie przeciwzmarszczkowe, ale w sumie nie mam za bardzo zmarszczek na twarzy i nie to było dla mnie najbardziej istotne.

Stan mojej skóry zdecydowanie się poprawił. Suche skórki w większości zniknęły. Dla mnie bomba. Jeśli tylko będę w Rossmannie, to na pewno kupię je ponownie.

Czy któraś z Pań lubi je tak jak ja? :)

10 komentarzy:

  1. Brzmi nieźle. Niektóre dziewczyny polecały jako zastępstwo dla tych kapsułek olej ze słodkich migdałów- buteleczka 100 ml kosztuje ok. 13 zł, więc opłaca się jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...może się skuszę. Chociaż tutaj jest ich kilka, a to zawsze lepiej. Myślę, że w promocji za 4 zł z czymś jeszcze do nich wrócę :)

      Usuń
  2. Też je pierwszy raz zauważyłam u Niecierpka :D
    Czuję się więc podwójnie skuszona :P zwłaszcza, że również mam cerę suchą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah kurcze, byłam w piątek w Rossmannie, miałam je kupić i całkiem mi z głowy wyleciało....Może dzisiaj będę w pobliżu to wskoczę i kupie je sobie, bo skóra mi się strasznie przesuszyła:( Stosowałaś je codziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stosowałam je codziennie przez dwa tygodnie i żałuję, że nie miałam więcej.

      Usuń
  4. a dziś byłam w rossmanie ale u mnie nie ma tych kapsułek :) będę musiała je wypróbować. Mam złe doświadczenia z tymi poprzednimi - wysypało mnie po nich :/ mam nadzieje że te lepiej się przyjmą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie to były te poprzednie? Mnie na szczęście nie wysypało po nich. Ostatnio jak byłam w Rossmannie to też ich nie było - wszystkie wykupione :/

      Usuń
  5. Rossmann, Rival de Loop, Hydro i jeszcze drugie przeciwzmarszczkowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nigdy wcześniej nie interesowały mnie za bardzo zakupy w Rossmannie. Dopiero kiedy pojawiła się Alterra, zaczęłam tam częściej zaglądać :) Teraz przynajmniej wiem o co chodzi.

      Usuń

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia