18 marca 2012

Czego nie znajdziecie na moim blogu


Przypomniało mi się, że ten post chodził za mną już jakiś czas. W sumie powinnam o tym napisać na samym początku, ale nie wszystko tam chyba ujęłam. A oto krótka lista, co na Daily life pleasures się w najbliższym czasie nie znajdzie i parę słów wyjaśnienia:

OOTD - czyli outfit of the day. Nie jestem jakąś wielką fanką mody, nie śledzę najnowszych kolekcji. Najbardziej odpowiada mi prosty i klasyczny styl. Od iluś lat (od kiedy przestałam się ubierać jak gotka :P) chodzę ubrana nieciekawie i nie jest mi z tym źle, ale jako że nie ma w moim stroju nic nadzwyczajnego, nie będę się prężyć przed obiektywem na siłę. Po prostu nie znam się na tym i tyle.

Makijaże - często narzekam na swoje łzawiące oczy, które uniemożliwiają mi w większości przypadków pomalowanie oka w jakiś ciekawszy sposób. Najczęściej używam kremu BB, korektora, pudru i różu, ew. tuszu do rzęs lub jakiejś lekko kolorowej pomadki i na tym koniec. Nie jestem też makijażystką, ani w tej dziedzinie nie mam nic ciekawego do pokazania, bo dopiero w niej raczkuję. Wolę popatrzeć na makijaż zrobiony przez kogoś, kto wie co robi :P

Współpraca - wszystko, o czym piszę na blogu kupiłam sobie sama, lub dostałam w prezencie. Nigdy nie podjęłam współpracy z żadną firmą i nie mam tego w planach. 

Na koniec małe ogłoszenie parafialne: od dziś staram się przenieść całego bloga na inne konto bloggerowe, więc mogą się dziać różne dziwne rzeczy (np. znikanie zdjęć, tymczasowe zamknięcie bloga). Za wszelkie niedogodności przepraszam, ale muszę to zrobić póki nie mam 1000 zdjęć do przeniesienia. 

Pozdrawiam,
Silverose

6 komentarzy:

  1. a wiesz, że jak przeniesiesz bloga to tracisz GFC ? Nie wiem jakie są dokładnie tego konsekwencje, ale dziewczyny na zagranicznych blogach bardzo się na ten temat bulwersowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że wiosennych porządków jeszcze nie koniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednak koniec, jak się okazało. Bloga nie przenoszę jednak.

      Usuń
  3. menu wyszło Ci świetnie, w ogóle bardzo mi się podoba Twój szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To między innymi dzięki Twojemu poradnikowi :) Dziękuję.

      Usuń

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia