01 kwietnia 2013

Parę krótkometrażówek




Portal Vimeo odkryłam dobrych parę lat temu. Wciągnął mnie na tyle, że w czasie paru tygodni obejrzałam większość filmików wybranych przez ekipę  jako wyróżniające się. Potem nic ciekawego się nie pojawiało i zapomniałam o tej stronie.

Niedawno znów mi się o niej przypomniało i po raz kolejny wsiąkłam! Dlaczego lubię Vimeo? Głównie dlatego, że jest to jedyny w swoim rodzaju portal skupiający w jednym miejscu interesujące krótkometrażówki z całego świata. Ponadto są tam też animacje, reklamy, dokumenty i teledyski. Naprawdę można na Vimeo wypatrzyć niesamowite perełki.

Dlatego zapragnęłam się z Wami podzielić tymi filmikami, które mnie w jakiś sposób oczarowały. Myślę, że będzie to swoisty cykl postów. Co Wy na to, podoba Wam się ten pomysł? Mam nadzieję, że tak.

Teraz pozostaje mi jedynie zaprosić Was na seans :)

(Jeśli nie wyświetlają Wam się miniaturki filmików, kliknijcie w ich tytuł).
Trochę ładnych widoków i przyjemna muzyczka. Ależ by było fajnie mieszkać w takiej okolicy :)



Chyba w takiej sytuacji każda z nas chciałaby móc zrobić coś podobnego. A może się mylę, drogie Panie? ;)



Całkiem niezła animacja, ale przede wszystkim przepiękna historia Abla (żyjącego w świecie zimy) i Apolline (żyjącej w świecie lata). Wiedzeni ciekawością poznają się i doprowadzają do zetknięcia się dwóch różnych światów.



Ironiczny filmik pokazujący, że należy uważać co się mówi i o co się prosi przyjaciół :D



Nie chcę wiele zdradzać, żeby nie spalić Wam tego filmiku, ale koniecznie go obejrzyjcie. Jest to dość nietypowe love story o dwójce młodych ludzi, którzy poznają się w sklepie z filmami.



Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Zmieniłaś wygląd bloga :-D Bardzo fajnie wygląda :-) Niestety nie widzę tych filmików...

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni film jest przeuroczy.
    Ja vimeo lubię za to, że mogę tam znaleźć teledyski moich lubionych francuskojęzycznych piosenkarzy niestety nieistniejących na yt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie akurat tam przyciąga wszystko poza teledyskami :P

      Usuń
  3. Hmm.. u mnie widać jedynie nagłówki, a w miejscach gdzie powinny być filmy jest biała plama:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz widać, raz nie widać...ehh...postaram się jakoś zaradzić :)

      Usuń

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia