08 sierpnia 2016

Denko gigant #1 2016


Dopiero co wrzucałam pierwszy filmik, a dziś już mam dla Was następny. Tym razem jest to projekt denko. Wiem, że dopiero niedawno publikowałam na blogu wpisy o tej samej tematyce, ale jak tylko udało mi się opisać tamte produkty, zaraz pojawiły się następne. A że nie lubię, gdy piętrzą mi się śmieci w domu, to nagrałam dla Was kolejne gigantyczne denko. Mam nadzieję, że tymczasowo wybaczycie mi tę monotematyczność.

Zapraszam do oglądania, komentowania i subskrybowania. Będzie mi bardzo miło! 


Kosmetyki o których mówię:
- Krem odżywczo-wygładzający pod oczy, Ava Bio Alga
- róż do policzków w kremie, Rimmel Stay Blushed! Liquid Cheek Tint, odcień nr 002 Touch of Berry
- Nawilżające mleczko do twarzy, cera sucha i wrażliwa, Natura Siberica
- Kremowy żel pod prysznic, Witaminy i jogurt, Isana
- szampon wzmacniający, Vitamin Force Hydra , Garnier Fructis
- glinka fioletowa, pasta, Les Argiles du Soleil
- Krem-maska do stóp, Stop Rogowaceniu, Lirene
- krem do rąk, Fruit Emotions, Papaya-Lemon, Greenland
- balsam do ciała, Ratunek dla ciała, Instant Help, Evree
- Emulsja oczyszczająca do twarzy, Granat Bio, Alterra
- Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu, Isana Young
- Zimowy krem do rąk, Natura Siberica
- Nawilżająca odżywka do włosów aloes i hibiskus, Alverde
- Regenerująca odżywka do włosów w sprayu, Herbal Care, Farmona
- balsam do ciała mojej własnej roboty
- skarpetki złuszczające, Shiny Foot Peeling Liquid, Tony Moly
- żel pod prysznic, Witaminy dla skóry, Natura Siberica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia