27 stycznia 2017

Ulubieńcy grudnia 2016


To ewenement, że mam Wam do pokazania w ulubieńcach więcej rzeczy z kolorówki, niż z pielęgnacji. Aż sama nie mogę w to uwierzyć. Mało tego, wydaje mi się, że wkrótce produktów do makijażu w moich filmikach będzie jeszcze więcej. W tym roku muszę się bardziej zmobilizować, żeby zużyć moje kosmetyki kolorowe - aż żal patrzeć jak leżą nieużywane. Nie będzie to łatwe, ale postaram się zrobić co mogę. Szczególnie, że wróciła mi jakaś taka radość ich używania. Do łask wróciły cienie do powiek i pomadki w intensywnych odcieniach. Aż mi się zachciało bawić i eksperymentować, więc strzeżcie się! Tymczasem zapraszam do obejrzenia ostatnich ulubieńców roku 2016.


PRODUKTY, O KTÓRYCH MÓWIĘ:
- osłonki na pędzle, Brush Shape Black - blend it!
- Roller pod oczy przeciw śladom zmęczenia, z kofeiną - Organic Therapy
- Uniwersalny balsam, Limited Edition, odcień Red Sparkle - Dr. PawPaw
- Tonik ziołowy - Jan Barba
- tint do ust, Water Drop Tint, odcień nr 2551, Rose Mauve - Laneige
- krem BB, After School BB Foundation Lunch Box, odcień nr 2, Moist Skin - Too Cool For School

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia