03 kwietnia 2017

Ulubieńcy niekosmetyczni 2016 roku


Niedawno na YouTube wrzuciłam ulubieńców zeszłego roku. Jednak tym razem nie mówiłam o kosmetykach, a o rzeczach z zupełnie innej beczki, które podbiły moje serce. Od paru lat widuję podobne filmiki u innych dziewczyn i spodobały mi się na tyle, że sama też postanowiłam taki nakręcić. Może dowiecie się o czymś, co i Was zainteresuje?


RZECZY, O KTÓRYCH MÓWIĘ:
- czapki – 4F i Camaieu
- chusta/szal „Марья-искусница” – Pavlovo Posad
- chusta podszyta polarem – też ze sklepu Pavlovo Posad (niestety nie pamiętam nazwy firmy, ani modelu)
- „Para Bar” - Pierożki Dim sum
- kanał YouTube Magdy Lach - KLIK
- bransoletka, zawieszka i koraliki w stylu Pandory
- gry na konsolę PlayStation 3 – Heavy Rain i L.A. Noire
- film „Dureń” („Дурак”) - Yuriy Bykov
- książka “Flavia de Luce. Badyl na katowski wór.” – Alan Bradley
- torebka: podstawa Puro Standard, skórzana czarna, klapka: 471 Embroidery z czarną lamówką - Farbotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia