22 maja 2017

Nowości w kosmetyczce #2 2017


Zastanawiałam się, czy w ogóle publikować ten film, bo już nieco czasu minęło, odkąd go nagrałam. Jednak nie chciałam jednym kliknięciem wyrzucić do kosza tego, co specjalnie dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i być może wypatrzycie wśród tych produktów coś dla siebie.


PRODUKTY, O KTÓRYCH MÓWIĘ:
- Krem-maska do rąk - Eco Laboratorie
- Żel myjący do ciała, Olej z pestek winogron i olejek lawendowy – Biolaven
- Pianka do golenia z ekstraktem z czarnej jagody, Blueberry Sensation – Isana
- Dezodorant naturalny z wyciągiem z kory dębu – Eco Laboratorie
- Serum przeciwzmarszczkowe do twarzy, Olej z pestek winogron i olejek lawendowy – Biolaven
- Tonik do twarzy z organicznym ekstraktem z kaszmiru – Organic Therapy
- Odżywka regenerująca do włosów, Gzel – Natura Siberica
- Odżywczy szampon na mleku tuwińskiego jaka i naturalnym miodzie mongolskim – Natura Siberica
- Krem do twarzy na dzień, Aralia Mandżurska – Natura Siberica
- Odmładzający krem do twarzy, Caviar de Russie – Natura Siberica
- Świeży olej cedrowy – Natura Siberica


LINK DO PRZEPISU NA MASŁO DO RĄK I PAZNOKCI → KLIK
LINK DO WPISU ARSENIC O SERUM DO TWARZYZ BIOLAVEN → KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia