22 stycznia 2017

Rzeczy, które zadziwiły mnie w Moskwie


Dziś mam dla Was drugi filmik o Moskwie i jej okolicach. Wielu rzeczy można się dowiedzieć z książek, czy opowieści, zanim pojedzie się do danego kraju. W teorii ma to wszystko ułatwiać. W praktyce jednak, kiedy te niby zasłyszane gdzieś sytuacje spotykają nas samych, i tak nie jesteśmy się w stanie z nimi do końca oswoić. O takich właśnie zjawiskach opowiadam w poniższym filmiku.


A tym, którzy jeszcze nie mieli okazji natknąć się na moje wpisy o Moskwie, polecam poniższe linki:
Прекраснaя Москва? - Piękna Moskwa? Moje pierwsze wrażenia cz. 1
Прекраснaя Москва? - Piękna Moskwa? Moje pierwsze wrażenia cz. 2
Прекраснaя Москва? - Piękna Moskwa? Moje pierwsze wrażenia cz. 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy

Podobne posty

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia